Jäseneksi voi nyt liittyä kahdella tavalla:

joko täyttämällä alla oleva web-lomake tai tulostamalla oheinen lomake ja palauttamalla se lomakkeessa olevaan osoitteeseen.

Sukuseuran varsinaiseksi jäseneksi voi liittyä jokainen 15-vuotta täyttänyt henkilö, joka isän tai äidin puolelta on sukuun kuuluva tai avio-/avoliiton kautta siihen liittynyt. Jäseneksi liittyminen tapahtuu toimittamalla täytetty liittymiskaavake seuran sihteerille tai puheenjohtajalle sekä maksamalla jäsenmaksun seuran tilille.

Huomioithan ennen maksamista että olet saanut ensin seuran hallitukselta vastauksen hakemukseesi.

Pankkiyhteys: (OKOYFIHH) FI49 5642 4820 0147 72

________________________________________________________________

Vuosikokous 2022 päätti liittymis- ja jäsenmaksuista vuodelle 2023 seuraavaa:

Liittymismaksu poistuu

Jäsenmaksu on 30 €/ vuosi

_________________________________________________________________

Kirjoita viestiosioon mitä maksat, esim kenen liittymisen / keiden jäsenmaksut jne.

Jäsenasioiden ongelmatilanteissa voi kääntyä sihteeri Kati Savukosken  (paavalihalonen.sukuseura(at)gmail.com) puoleen.

HUOM! Jäsenmaksuja ei peritä erikseen vaan jokaisen jäsenen tulee maksaa ne oma-aloitteisesti vuosittain.  Jäsenmaksun maksamisesta muistutetaan facebook-sivuilla ja noin kaksi (2) kertaa vuodessa tulevassa jäsenkirjeessä!

Jäsenlomake

Jäseneksi

• 15-vuotta täyttänyt henkilö
  • isän tai äidin puolelta on sukuun kuuluva tai avio-/avoliiton kautta siihen liittynyt